mandag 10. november 2008

Sukkersøtt utfordring # 15, Skisse # 4

Hei

Da skal jeg prøve meg på Sukkersøtt utfordingen. Jeg synes at skissen til Anita var så fin. Jeg kombinerte det med at Hanna var 10 år og hadde ønsket seg et spesielt kort.

Her er skissen fra Anita:


Og her er mitt bidrag:


Noen detaljer fra kortet:



Stemplet er fra Magnolia StampClub - høst 2008. Hun er malt med Distress Ink på Akvarell papir. Ellers er matten bak stemplet embosset med Cuttlebug og sprayet med GlimmerMist. Blomsten er fra Prima. Pynten er en Prinsessekrone som er stemplet på krympeplast.

5 kommentarer:

Inger-g sa...

Kjempesøtt kort, og flott malt!

inger-g
:-)

Bente sa...

Kjempefint! Herlig fargesammensetning:=)

Cecilia sa...

This is lovely card!

Hugs, Tiina

Joanna sa...

Så nydelig dette kortet var da :) Du er jammen flink til å fargelegge.


Klem fra Joanna

Maya sa...

Herlig løsning på skissen!
Nyydelige farger og flott fargelagt!
Takk for at du deltar,
klemmer fra Maya :)