mandag 23. mars 2009

Her er jeg igjen :) + bursdagskort

Vi var i Berlin med jobben forrige helg, så da ble det ikke så mye kortlaging den siste uken - måtte "ta igjen" litt søvn............. Berlin var fantastisk forresten!
Var på Scraporama-messen på lørdag og fikk masse inspirasjon og brukt penger!!!

Her kommer et kort jeg har laget til en av mine beste venninner som har bursdag:

* Jeg måtte ta bildet med mobilen på jobb, så det er litt sparsomt med opplysninger om hva jeg har brukt. Motivet er fra Hänglar og er malt med Distress Ink og "Gratulerer med dagen" er fra Stempelglede.

5 kommentarer:

May-Bente sa...

Kjempe nydelig ble det, Tonje!
Papir, pynt og motiv harmonerte flott!
klem!

May-Britt sa...

Så herlig kort du har laget.Likte fargene veldig godt;-)

Gro sa...

Herlig flott kort du har laget. Kult med bølgen på billetten!

Gro sa...

Her er jeg igjen. Denne gangen med en award til deg!
klem

Maya sa...

Åhhh guriland så vakkert!!!
Nyydelige farger og lekkert malt!
Klem fra Maya :)